TO DO

GO ANALOGUE

Campagne ontwikkeling voor het festival ‘Let’s Get Lost’: vrij invulbaar, wel moest het logo behouden worden. Bij het festival wordt vooral de muziek gevierd, met dit als vertrekpunt ging ik aan de slag.

Diensten

Campaign

Social

Graphic design

EEN BOOST

Wegens tekorten werd Eureka op 1 juni 2019 opgeheven. Om toch te blijven bestaan gaat Eureka verder in een andere vorm. Door middel van een nieuwe frisse editie van het festival ‘Let’s Get Lost’ wil Frank Satink een creatieve en inspirerende impuls geven aan zowel de buurt, als heel Zwolle zelf.

HOE

Tegenwoordig lijkt het alsof we vast gelijmd zijn aan onze digitale apparaten. Scrollen we niet op onze smartphone, dan zitten we wel gekluisterd achter onze laptop. Een festival is een een off moment – althans als het aan mij ligt. Niet online genieten maar even in het echt: even analoog.

Met deze campagne staat muziek, genieten en emotie centraal. Je kan muziek op veel verschillende manieren ervaren. Dit kan je weer koppelen aan kleur en vorm.